vrijdag 14 december 2012

Welkom

Welkom op mijn Blog Sfeervol Landelijk

Mijn passie & werk

Hoi Ik ben Lindy en heb een eigen bloemenzaak met woonaccessoires en decoratie artikelen.
Hierdoor is mijn interesse voor stylen ook gegroeid.
Het begon met opdrachten voor bedrijven die ik met 2 handen aanpakte.
Vervolgens kwamen er klanten met foto's van hun huis/dressoir etc waar ze niet meer van wisten wat er mee te doen. Nu weer wat verder komen de aanvragen voor huizen stijlen en kamers stijlen naast mijn winkel.

Zo wilde ik mijn passie en stijl gaan uitwerken en ben nu een opleiding styling begonnen om nog beter en uitgebreid advies te kunnen geven.

In mijn eigen huis kan ik mij ook heerlijk uitleven met hulp van mijn man.
We hebben nu nog 4 projecten in ons huis waar ik jullie ook graag in mee laat kijken.
Onze slaapkamer, die van mijn 4 jarige dochter, een babykamer want eind februari verwachten we onze tweede dochter en de zolder die tevens als fotostudio aangekleed gaat worden wat ook een enorme passie van mij is.. De mooiie ;) momenten van het leven vastleggen www.mooiimoment.nl

Veel lees en kijk en inspiratie plezier op mijn site.
Binnenkort ook de producten die ik verwerk in mijn blog online te bestellen in mijn webshop zodat je zelf ook lekker aan de gang kunt gaan..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten