zaterdag 22 december 2012

De babykamer

Druk bezig met de babykamer..
Nog 10 weken en dan kunnen we onze kleine meid welkom heten..

Maar druk met de babykamer vooral in mijn hoofd..
Teveel ideeën.. Lig nachten wakker en ben dan de hele kamer aan het verbouwen en de ideeën vliegen door mijn hoofd..

Best vervelend eigenlijk nachtrust is zo heerlijk..
Het zal er allemaal wel bij horen. Volgens manlief is mijn nesteldrang om de hoe komen kijken haha..

De kleuren die ik in gedachten heb voor de babykamer zijn wit, grijs met pastelroze

De commode van mijn oudste dochter krijgt een make-over hij word grijs met wit.
Het witte bedje ga ik de kopse kant grijs maken en daar in pastel kleur Love op maken.

Verder heb ik nog geen duidelijke schets..

Deze kleuren wil ik ongeveer gaan gebruiken









Dit idee wil ik met mijn commode gaan doen ik denk alleen contra kwa kleur.
Dus de kast grijs en de deurtjes en laden wit..




















1 muur wil ik met steigerhout behang of houtlook behang behangen.. Nou ja laten behangen.























Vandaag is ook ons nieuwe bankstel gekomen.. Zo wat ben ik daar blij mee :D
Hij zit heerlijk..
Vandaag even snel met manlief kussentjes gehaald voor er op.
Opzich best goed geslaagd voor kussens maar waarschijnlijk veranderd dat nog wel met de tijd.

Deze bank hebben we gekocht..




























Ben nu ruim 29 weken dus we moeten nog even opschieten want onze slaapkamer moet ook nog gedaan worden. De hele boven etage krijgt een nieuwe vloer..

Mijn buik op dit moment..






















De groothandel waar ik koop voor mijn bedrijf heeft super leuke nieuwe artikelen.
Die van de week maar aan de shop toevoegen.
Meubels van sloophout etc.

Nu eerst zo mijn mandje maar in.
Morgen is mijn winkel open en sochtends eerst naar de veiling nieuwe bloemen inkopen.
Mijn bloemenstal is vandaag leeg gegaan..

1 opmerking:

  1. hoi Lindy, ik ben een nieuwe volger! ;)
    wat een prachtige kleuren voor je babykamer zeg. Zeker ook een favoriet van mij.
    Geniet van alle voorbereidingen.

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen