zaterdag 15 december 2012

Nieuw Project

Vannacht in mijn slaap mijn hele huis verbouwd
Er waren een paar leuke projecten bij die ik zeker ga uitvoeren..




Heb alles in huis gehaald dus morgen lekker aan de gang.
Deze geweldige harten ca 30 cm heb ik vanochtend mee genomen op de veiling en is een onderdeel van het project.

Hier alvast een voorproefje verder hou ik het nog even voor mij


Harten ( houten ) zijn eventueel te bestellen voor € 14,95 en zijn 30 cm
Binnenkort een webshop online met de producten van mijn blog..






1 opmerking:

  1. Wat is dat leuk zeg, dromen over verbouwen...
    Die harten zijn heel erg leuk!!!!

    Fijn dat ik je gevonden heb, ik kon steeds je blog niet terugvinden, nu meld ik me aan als volger.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen